top of page

Huisregels

Om alles vlot te laten verlopen, vragen we rekening te houden met onderstaande huisregels.

​​ALGEMENE HUISREGELS

  • Plan je afspraken tijdig in want de wachttijden lopen op tot minimum 4-6 weken

  • Kom 5 min voor uw geplande afspraak, zodat iedereen op tijd kan behandeld worden

  • Afspraken kunnen telefonisch/via sms of mail gemaakt worden

  • Verwittig min. 24u op voorhand als je je afspraak niet kan nakomen of wenst te annuleren.Dit kan enkel telefonisch op het nr 0490/588 278 en niet via andere kanalen. Zo niet dan wordt de volledige behandeling in rekening gebracht

  • 2 dagen voor je afspraak krijg je een herinneringsmail van ons. Ben je toch niet aanwezig, dan wordt de geboekte behandeling volledig in rekening gebracht. Ben je 15 min te laat op je afspraak dan kan deze helaas niet meer doorgaan en wordt deze ook in rekening gebracht

  • Je bent te laat maar toch nog aanwezig op je afspraak, dan wordt er gewerkt in de tijd die voor jou werd vrijgehouden

  • Wij gaan zorgvuldig om met hygiene en veiligheid, gelieve dit ook te doen

  • De behandelingen/producten worden direct met de klant afgerekend

  • Er kan enkel cash of met de app betaald worden, wij hebben geen Bancontact

  • Bij Semi permanente make-up vragen wij een voorschot te betalen (cash of overschrijving). Daarbij vermeld je datum en uur van afspraak, gelieve dit bewijs ook door te sturen. Dan pas staat je afspraak definitief ingepland.

  • Bij een laattijdige annulatie voor je SPMU afspraak, dan ben je je voorschot kwijt

  • De retouches voor SPMU moeten binnen de 12 weken gebeuren, zoniet vervalt deze (bekijk onze prijslijst hierover).

  • Annuleer of verplaats je zelf je retouche afspraak voor je SPMU behandeling, waardoor deze buiten de 12 weken valt, dan wordt er €50 aangerekend bij je nieuwe afspraak

  • Cadeaubonnen zijn een jaar geldig en niet cumuleerbaar met andere acties of promoties. Deze kunnen zowel voor behandelingen als producten gebruikt worden en kunnen niet worden terugbetaald

  • Heb je een bon, neem deze dan zeker mee naar je afspraak

  • Heb je klachten? Aarzel zeker niet om ons hierover aan te spreken!

bottom of page